Sahada Görev Var Ödeme Yok
Tarım ve Orman Bakanlığı’nda çalışan veteriner hekimler ve veteriner sağlık çalışanlarının, sahada yürüttüğü hayvan sağlığı hizmetlerine ilişkin uygulama ücretlerini yaklaşık 9 aydır alamıyor. Sendikamız Genel Sekreteri Onur Canik konu hakkında Cumhuriyet Gazetesi'ne açıklamalrda bulundu. haberimiz için lütfen linke tıklayınız.