Sahada Görev Var Ödeme Yok

Tarım ve Orman Bakanlığı’nda çalışan veteriner hekimler ve veteriner sağlık çalışanlarının, sahada yürüttüğü hayvan sağlığı hizmetlerine ilişkin uygulama ücretlerini yaklaşık 9 aydır alamıyor. Sendikamız Genel Sekreteri Onur Canik konu hakkında Cumhuriyet Gazetesi'ne açıklamalrda bulundu. haberimiz için lütfen linke tıklayınız. 

https://www.cumhuriyet.com.tr/turkiye/turkiye-gerceginde-artik-memurlar-da-alacaklarini-alamiyor-emekcinin-alin-teri-uzerinden-tasarruf-yapilamaz-2503117